Guitar

Guitar
Teringin nak SESEORANG mainkan lagu guna gitar

September 09, 2013

Lets sing TOGETHER !

ASSALAMUALAIKUM :)

                     
                        *Say ALHAMDULILLAH , THANKYOU ALLAH 2x for my mother

Sape pernah dengar lagu ni ? Mesti semua pernah dengar kannn ? Lagu ni memang best and sangat bererti bagi kita kan. Semua yang berkaitan dengan kita . Sejak kitaa lahir , masa zaman kanak kanak and sampai dah besar sekarang , mama dan abah yang selalu ada dengan kita . Selepas Allah dan Rasulullah :)

Ibu adalah orang yang lahirkan kita . Dia orang yg paling sayangkan kita . Dia sentiasa sorokkan kesedihan dan kepayahan dia dalam membesarkan kita. Dia antara orang yang sentiasa doakan kejayaan kita. Supaya nanti kita di masa hadapan tak hidup susah. Dia sanggup lakukan apa saja untuk lihat anak-2nya berjaya. Semasa kecil , mama sanggup berjaga waktu malam untuk menjaga kita , elakkan dari kita kena gigitan nyamuk. Dia tak sanggup tengok anak-2 dia sakit. 

Pengorbanan seorang IBU sangat banyak dan tak mampu kita ungkapkan . Kita sebagai seorang anak seharusnya menghargai jasa ibubapa kita dalam menjaga kita sejak kecil hingga besar. Im really love my mom, SERIIAH ABDULLAH . Kadang kala , kita tahu dia susah dan sedih . Sehinggakan dia menitiskan air mata dalam diam dan kita tak akan sanggup tengok beliau bersedih sebab, dia orang yang paling kita sayang menitiskan airmatanya .

"Ya Allah , kau panjangkan lahh umurku dan ibuku supaya suatu hari nanti aku dapat membalas jasa jasanya dan dia gembira serta bangga mempunyai anak seperti kami adik beradik kerna selama ini dia telah berusaha dalam membesarkan kami. Amin :') "







Tiada ulasan:

Catat Ulasan