Guitar

Guitar
Teringin nak SESEORANG mainkan lagu guna gitar

September 28, 2013

Today is Saturday

Assalamualaikum bloggers . So , harini 28 September 2013 bersamaan hari Sabtu :)

Harini dengar cerita Pantai Merdeka meriah jee . Almaklum , geng COE Utara turun . Kannnn . Saya tak sure ada event ape depa pi sana tapi , memang ramai kott dekat 2k kata . "Katanya" lahhhh~

Pokleh ada ajak teman dye jual sticker almaklum dye punn sebahagian daripada geng coe . Tapi , takmaw lahhh . Bukan stail kita k :) So , tunggu jelah nanti confirm dye cerita pasal event tuu harini . Hahaha . Tapi dye cerita kat aku umpama masuk telinga kanan , and keluar telinga kiri XD

Aku ni jenis malas nak dengar cerita orang panjang panjang sebab nanti aku tak reti nak coment apa . Hehe . Maafkan saya . Tapi , trust me ! I AM A GOOD LISTENER ! Aicehhh *puiii , muntah kuning~ Tapi , betul lahhh ! Kalau awak awak nak cerita ape , cerita kat saya . Saya umpama sebuah diary awak :*

So , actually duk tunggu Nazmin Razali aka Bob aka Gendut *my classmate* hantar link blogg dye tapi sampai lani tak sampai . Agaknye dye tengah meng-update blog dye kottt . Okay , sabar jelahhh~  Di kesempatan itu , saya yang bijaksana lagi comel mengambil kesempatan untuk turut serta meng-update blog saya . Hehehe :D

Okay , tetibe saya terfikir untuk 'CREATE' satu blog for our classss ! Wahhh , macam osemmm gitu . Osem tuuu makanan apa ? Okay , just JK . Jk is joking . Kd is kidding . Eh ? tapi , seriously , rasa nak create satu blog for DAT A :D

Sebab masih ingat lagi , dulu masa sekolah menengah , masa form4 kat DTHO , dorang ada buat blog special untuk kelas A . Hihi . Teringin pulak untuk DAT A kannn :') Tapi , dapat sambutan ke ? Takmaw laaa , nanti dorang duk kata ape pulak kannn :(

Oh yaaa , lupa nak cerita tadi masak asam pedas ikan pari and sayur terung . Tapi , macam tak jadi je terung tuuu . Sedih gilooo den . Haha . Then , Manggeh ngn Toq singgah makan . Paksa dorang makan . Haha . Toq tambah haaa . Sedap sangat kottt *perah santan

Manggeh kata , Toq kalau tambah mesti makanan tuu seddap sebab tuuu dye tambah . Hehe . Malu ceqqq ! Tapi , tak seberapa sangat sebab mama kata asam pedas tadi tak pekat . Mungkin sebab terletak lebih kot air . Tu yang jadi cair sikit . Takpeee , nanti boleh terai lagiiii ^^V

Okay , sampai sini duluuu . Waa'laikumussalam :*

P/S Saya betul betul suka memasak walaupun kekadang tak sebape sedap :')







Tiada ulasan:

Catat Ulasan